miercuri, 1 iunie 2011

Amu-i vremea faptelor ! NO HAI !

       
Pentru cei care nu recunosc cuvintelele de imbarbatare,aflati ca Avram Iancu a fost unul dintre initiatorii si organizatorii adunarilor de la Blaj din 1848 si conducatorul cetelor inarmate de tarani si de mineri din Muntii Apuseni. 
            No...mi-au trecut prin minte vorbele si ca urmare am stat si m-am gandit...ca nu am realizat nimic in viata pana acum,lucru care m-a intristat pe moment,dar in acelasi timp cuvintele m-au tras de urechi.Totusi... sunt 20 si ceva de ani in care daca ma intrebi ce am realizat,nu poti sa atingi  un lucru pentru care m-am zbatut sa il am.Recunosc ca pana acum,micile realizari au avut finalizare cu noroc si cu o siguranta prosteasca,cum ca totul o sa fie bine,ca mie nu mi se intampla sa "nu"Am mai avut discutii pe tema asta si cei cu care am stat de vorba,ma refer la cei de o seama cu mine,au incercat sa imi explice ca am un permis,am un liceu si incerc sa termin  o facultate etc.Asta nu-i un lucru cu care sa ma mandresc,e ceva normal pentru cei ce se simt contemporani cu mine.Nu vreau sa ma plafonez,nu vreau sa cred ca asta e apogeul realizarilor unui adolescent in tara mea.Mi-ar placea sa vad cum lumea se revolta pentru ce nu are,sa se ridice in picioare sau sa bata cu pumnu in masa "NU SUNT DE ACORD! ".Nu urmaresc sa critic,dar  totusi...parca suntem prea lasatori si ne complacem in situatii care nu ne convin,dar nu toata lumea "lucreaza" dupa modelul spaniol.De fapt...nu stiu ce tot vorbesc eu aici si pe cine iau la rost,cand nici eu nu am facut nimic decat sa discut pe tema asta in functie de cunostintele ce le-am acumulat si ce am trait.
            Am refulat.Vreau sa fac ceva ce imi place,sa ies din rutina de toate zilele.Imi place sa fumez si sa dorm la amiaz dar asta nu  e un lucru care te multumeste cu trecerea timpului. Asa caaaa...  o imi petrec timpul liber aici,scriind pentru cei 2-3 cititori care or sa mai treaca pe aici din cand in cand,si sper ca asta sa ajute la starea mea generala,iar daca nu se v-a intampla asa,macar cu  ocazia asta o sa  imi convertesc gandurile negative in unele productive.O iau ca pe un test. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu